tirsdag den 3. januar 2012

Zipperall

Året bedste julegave må helt klart være min nye super lækre Zipperall. Det bliver ikke meget bedre. Folk der ikke har en, forstår muligvis ikke det fede ved dem, men de er lækre at have på. Det er som at ligge under en dejlig varm dyne hele dagen.

Må ærligt indrømme jeg vender mig på gaden, når jeg ser en gå med den på gaden... Men i dag luftede jeg selv hund i Fælled med den på :) Folk gloede lidt, men det var 100 % det hele værd. Kunne simpelthen ikke få mig selv til at tage den af, for at trække i et par stramme jeans. Adrk. Nu må man gerne... De er på moooode.

Jeg måtte selvfølgelig eje en i lyserød... intet mindre.
ps. de er ret store i størrelsen, så jeg råder folk til at købe den størrelsen mindre end de plejer ;b

Bubblegum pink

1 kommentar:

  1. Haha, jeg er vil med dit indlæg!
    Jeg har købt en i sort, du har total ret! Det er som om at ligge i sin dyne hele dagen

    SvarSlet