torsdag den 12. januar 2012

Sporvejen

Åh hvor jeg dog glæder mig til at det bliver sommer! Jeg glæder mig især til at besøge Sporvejen på Gråbrødre Torv. Caféen er super fedt indrettet, nemlig som en gammel sporvogn. Med autentiske sæder, skilte mm. Super fedt! Den er helt klart et besøg værd, men kun i sommerhalvåret. Deres burgere er rigtig gode, men man sidde af h******s til inden for. Jeg ville ikke anbefale større grupper at søge til denne café, for man kan maks sidde 4 ved et bord, og det er ikke muligt at bestille bord ! Jeg plejer at få deres kyllingeburger med guacamole. Det er ikke gourmet-mad, men stedet er indrettet helt unikt og fantastisk!


1 kommentar:

  1. Enig i man sidder virkelig dårligt indenfor! Men indretningen er til gengæld så charmerende, det er næsten det hele værd :D

    SvarSlet