mandag den 10. oktober 2011

Dobbelt sidecut

Så friskt. Så flippet. Så sødt.
Impulsive mig har netop fundet mit nye mig-projekt: Jeg skal helt sikkert have anskaffet mig et dobbelt sidecut.
Det er jo mega nice! Jeg er helt hooked, sÃ¥ som med alle mine andre idéer, sÃ¥ skal det selvfølgelig føres ud i livet. Jeg har derfor aftalt med min dejlige frisør-veninde, at hun kommer fredag og fÃ¥r det til at ske. Jeg har haft sidecut for tre Ã¥r siden, sÃ¥ denne gang skal det være i begge sider.  Jeg er pt. blond, sÃ¥ mÃ¥ nok opgive titlen som den fine blondine, og skifte tilbage til min egen hÃ¥rfarve... Vi kan jo ikke have at sidderne er mørke grundet en udvoksning, nÃ¥r toppen sÃ¥ er lys...




2 kommentarer:

  1. Wow, hvor fedt !!
    Er du glad for det og hvor tit skal det klippes?
    Hilsen Amalie

    SvarSlet
  2. Det endte med jeg kun tog den ene side af, og stadig er blond :-) det skal ca klippes hver anden uge, ellers synes jeg det bliver for langt ;-) men ja, jeg er så glad for det!

    SvarSlet